معرفی-دستگاه-بادی-تزریق-پلاستیک

معرفی دستگاه بادی تزریق پلاستیک

دستگاه بادی تزریق پلاستیک یک تکنولوژی ساخت برای تولید انبوه قطعات پلاستیکی هم اندازه با خطای خیلی کم است. دستگاه تزریق پلاستیک ایرانی در مقایسه با دستگاه های دیگر، سرعت بالاتر و کیفیت بهتری دارد. در این مقاله شما را با دستگاه های بادی تزریق پلاستیک، انواع و کاربرد آن آشنا  می کنیم.

آشنایی با دستگاه تزریق پلاستیک

دستگاه بادی تزریق پلاستیک، ماشینی است که مواد اولیه مانند رزین و پلیمر در طول پیش روند قالب گیری بادی، به صورت لوله گرد شکل داخل حفره قالب، گذاشته شده و از طریق هوای منسجم پر می شود، تا به شکل حفره قالب شود و سرد و سخت شود.

در این مقاله به معرفی دستگاه بادی تزریق پلاستیک می پردازیم. در این ماشین انواع قطعه از جنس پلاستیک، که تو خالی می باشد، را می توان با قالب گرفتن در دستگاه بادی تزریق پلاستیک به وجود آورد.

معنی ابتدایی قالب گیری بادی، از پیش روند شیشه سازی گرفته شده است. در گذشته بر خلاف امروزه راه های اولیه و مواد به کار گرفته شده برای این که قطعه ها با تزریق بادی، ساخته شود، بسیار ابتدایی و برای ساخت انبوه، مناسب نبود.

مجموعه دانش بنیاد برزین صنعت کوشا یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه ساخت و راه اندازی انواع دستگاه های بطری ساز و دستگاه های خط تولید آب معدنی میباشد، دستگاه های مختلف و با کیفیت بالا.

 شما عزیزانی که به دنبال ایجاد خط تولید آب معدنی و یا انواع آب میوه و غیره هستید می توانید با کمک دستگاه بطری ساز انواع بطری های مورد نظر را تهیه کنید.

انواع دستگاه تزریق پلاستیک

در اینجا به بررسی کاربرد انواع دستگاه تزریق پلاستیک بادی می پردازیم.

 دستگاه تزریق پلاستیک هیدرولیکی: در این نوع از ماشین ها، برای قفل کردن دو نصف قالب به همدیگر از جک های هیدرولیکی به صورت فشرده استفاده می شود. بعد دانه های پلاستیکی، که ذوب شده اند، به درون حفره قالب تزریق می شود. هر وقت پلاستیک تزریق شده سرد شد، دو طرف قالب از همدیگر جدا می شود و قطعه نیز جدا و خارج می شود و تکرار سیکل انجام می شود.

دستگاه تزریق پلاستیک برقی: اولین سری ماشین های تزریق پلاستیک برقی در ژاپن، سال 1984 وارد بازار شد.

دستگاه تزریق پلاستیک هیبریدی: این ماشین بنا به خاطر سادگی برای استفاده در مدت زمان گذشته به طور چشم گیری معروف شده است. دستگاه تزریق پلاستیک، در کارخانه هایی مورد استفاده قرار می گیرد که وسایل پلاستیکی تولید می کند.

قیمت دستگاه تزریق پلاستیک

قطعات تولید شده در دستگاه بادی تزریق پلاستیک ،فقط شامل بطری های با قطر پایین تر از ابعاد کلی بدنه نیست، این فقط از شکل های رایج می باشد، تا برای بسته بندی بهتر محصولات، مورد استفاده قرار دهند.

نمونه هایی دیگر، از قطعاتی که ساخته شده اند، با قالب گیری تزریقی بادی هستند، که از آن ها می توان به این موارد پرداخت: 1: محصولات پزشکی 2: تجهیزات باغبانی و چمن زنی 3: محفظه های حجیم صنعتی 4: قطعات زیر کاپوت خودرو 5: قطعات پلاستیکی، لوازم خانگی برقی و. . .

از بخش هایی که احتمال دارد سبب زیاد شدن قیمت دستگاه تزریق پلاستیک شود، نوع قالب آن است. البته خود قالب های تزریق پلاستیک قیمت های مختلفی دارد.

قیمت دستگاه بادی تزریق پلاستیک مثلا 20 لیتری با توجه به وزن و اندازه ای که دارد، از دیگر انواع دستگاه قیمت بیشتری دارد، اما از نظر اقتصادی به صرفه تر است.

دستگاه بادی تزریق پلاستیک با کیفیت بالا

دستگاه بادی تزریق پلاستیک ایرانی از لحاظ واحد تزریق با دستگاه های تزریق پلاستیک دیگر کاملا متفاوت و با کیفیت بالا، و قیمت آن ها خیلی مناسب و به جا می باشد.

دستگاه تزریق پلاستیک ایرانی، در مقایسه با دستگاه های تزریق پلاستیک دیگر، سرعت بالاتری دارد، و دارای زمان خنک کنندگی، ظرفیت مواد دهی، و. . . می باشد.

نحوه کار دستگاه تزریق پلاستیک بادی

آیا از نحوه کار دستگاه تزریق پلاستیک بادی مطلع هستید؟ در این دستگاه مواد اولیه وارد ماشین شده و در طول فرایند، این مواد پلاستیکی ذوب شده و به وسیله بخش پمپاژ، به درون قالب می رود. این کار ممکن است در دستگاه بادی تزریق پلاستیک دیگر با هم فرق کند و حتی به روش بادی عمل کند. از مهم ترین قسمت هایی که سبب تولید قطعات با کیفیت بالا می گردد، بخش قالب دستگاه تزریق پلاستیک بادی می باشد.

 

شرکت برزین صنعت با بیش از 15 سال سابقه در زمینه طراحی و تولید دستگاه ها از جمله شرینک اورلپ و تجهیزات باکیفیت صنعتی، و همچنین با دارا بودن مجموعه ای با تجربه از کارشناسان و مهندسین، خدمات و مشاوره های بسیاری را در زمینه راه اندازی خطوط تولید آب معدنی میتواند ارایه کند.

ساخت دستگاه های تولید آب معدنی و سایر دستگاه های کارخانه ای، نصب و راه اندازی و همچنین تعمیر این دستگاه بادکن و بسیاری موارد دیگر، به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت، از تمامی این خدمات بهر مند شوید.

4.3/5 - (178 امتیاز)

۵ دیدگاه. ترک جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

مطالب سایت

قالب سازی بطری پت چگونه است؟

قالب‌سازی بطری‌ پت (پلی‌اتیلن ترفتالات) یک فرآیند مهم در صنعت بسته‌بندی است که به منظور تولید بطری‌های شفاف و مقاوم برای نگهداری مایعات و…
قالب سازی بطری پت چگونه است؟
فهرست
.