دستگاه شرینک اورلپ

دستگاه شرینک اورلپ آب معدنی اتوماتیک

محصولات بسیاری برای سهولت در بسته بندی و تولید محصولات مختلف تولید می شوند. در دنیای مدرن شاهد کمترین دخالت نیروی انسانی در این موارد هستیم. دستگاه شرینک اورلپ آب معدنی اتوماتیک، نیمه اتومات و تمام اتومات از نمونه های چنین دستگاه هایی هستند. در واقع این محصولات کار را تا حد زیادی آسان کرده و روند تولید را بسیار سریع تر انجام می دهند. تا به حال از خود پرسیده اید چه نوع دستگاهی مناسب شماست؟ کارایی و انواع دستگاه شیرینک اورلپ (دستگاه شیرینک پک آب معدنی) چیست؟ و یا به مزایای استفاده از دستگاه شرینک اورلپ آب معدنی توجه کردی ه اید؟ همچنین بررسی خط تولید آب معدنی در ادامه ی این مقاله به بررسی و توضیح این مسائل خواهیم پرداخت.

دستگاه شرینک اورلپ چیست؟

شرینک اورلپ دستگاهی است که به وسیله آن محصولات توسط پلاستیک های بسیار نازک و شفاف بسته بندی می شوند. این بسته بندی به نوعی که به دورر محصول کشیده شده تا ضمن حفاظت از ورد گرد و غبار و آلودگی جلوگیری کند.

دستگاه شیرینک اورلپ

دستگاه شیرینک اورلپ

دستگاه شیرینک اورلپ از مهم ترین دستگاه های صنعتی برای بسته بندی می باشد.لازم به ذکر است که شیرینک آب معدنی با سرعت بالا و اتوماتیک است.این دستگاه امروزه در مدل های مختلفی تولید و طراحی شده و به بازار عرضه می گردد.در ادامه با معرفی و توضیح بیشتر مدل های مختلف آن با شما همراه هستیم.

اصلی ترین اجزای دستگاه شرینک پک

  • سیستم دوخت
  • تونل شرینک
  • سیستم خنک کننده

موارد استفاده از دستگاه شرینک پک

از این دستگاه بیشتر برای بسته بندی مایعاتی از قبیل شربت، نوشیدنی ها، دلستر و نوشابه، روغن، شیر، دوغ و … استفاده می شود.

انواع دستگاه های شرینک اورلپ مناسب مایعات

پنج نوع از دستگاه های کاربردی مناسب مایعات عبارت اند از: شرینک اورلپ نیمه اتوماتیک،  نیمه اتوماتیک با ردیف کن، دستگاه تمام اتوماتیک (دارای ردیف کن) ، تمام اتوماتیک (دارای سینی گذار و ردیف کن) ، تمام اتوماتیک اورلپ (شرینک بدون دوخت) می باشد.

عملکرد دستگاه شرینک اورلپ – بدون دوخت

برای انجام فرآیند بسته بندی، محصولات توسط نوار نقاله و ریل های که در قسمت مورد نظر هدایت و مرتب می شوند و سپس به صورت اتوماتیک پر در یک خط پر می شوند و در آخر محصولات به شکل دسته ای و مرتب از گیت های ورودی وارد دستگاه می شود.

 پلاستیک پلی اتیلن با اندازه مورد نظر به وسیله رول بازکن باز می شود سپس به وسیله کاتر بریده شده و در آخر به دور بطری و محصول کشیده می شود که در این قسمت توسط اورلپ دو سر پلاستیک به زیر محصول می قرار می گیرد. حال محصول پلاستیک شده وارد شرینگ و تونل می شود.

عملکرد دستگاه شرینک اورلپ – کفی گذار

عملکرد شیرینک اورلپ این است که در ابتدا محصول از محفظه ای به نام کوره عبور می کند که در آن حرارت متعادلی برای نرم شدن بسته بندی وجود دارد و در انتها از فر برای خنک شدن و خشک شدن محصول استفاده می گردد.

عملکرد این دستگاه در صورتی که اتوماتیک باشد به این صورت است که به خط تولید متصل می شود و پس از آن بتواند بدون نیاز به اپراتور با کارکرد 15 ت 20 دقیقه حدود 100 تا 150 بسته بندی را انجام دهد. به طور کلی کاربرد دستگاه شیرینک اورلپ – کارتنینگ – کفی گذار – دایکات برای بسته بندی بطری های شیشه ای مثل آبلیمو می باشد.

ویژگی های دستگاه شرینک اورلپ (شرینک پک فول اتوماتیک)

  • اولین ویژگی شرینک اورلپ این است که،  کاملا اتوماتیک بوده و به نحوی می باشد که بطری به طور منظم وارد کانوایر ورودی دستگاه می گردد.
  • سیستم ردیف کن اتوماتیک.
  • بطری ها را در دسته های 6،9،12 تایی بسته به نوع بطری تفکیک وعملیات شرینک انجام می پذیرد.
  •  دستگاه بصورت مستقیم به خط وصل می شود و جهت ردیف شدن بطری ها و عملیات شرینگ به اپراتور نیاز ندارد.
  • دستگاه دارای کنترل PLC می باشد و سیستم مانیتورینگ HMI به گونه ای طراحی شده که اپراتور به راحتی می تواند ماشین را تنظیم نماید.
  • تمامی تغییرات و تنظیمات دستگاه از طریق صفحه نمایشگر لمسی (TOUCH SCREEN) قابل اجرا است.
  •  دستگاه مجهز به دو عدد فن خنک کننده بسته در انتهای تونل می باشد.
  • دمای تونل از 150C تا 280C قابل تنظیم شدن است.
  • قابلیت تولید نایلون های چاپ دار.

دستگاه شرینک پک آب معدنی

شرینک اورلپ

در معرفی اولیه ی این دستگاه باید اشاره کرد که در مراحل بسته بندی دوم و یا بسته بندی نهایی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع این وسیله یکی از کاربردی ترین وسایل برای بسته بندی بطری های یک بار مصرف به شمار می رود همچنین جک پارویی شکل آن بطری ها را برای شرینک کردن کنار همدیگر قرار می دهد.

محصولات در نایلون های مخصوص قرار داده می شوند و بعد حرارت مشخص و یا فیلم شرینک دور تا دور محصول را احاطه می کند.این ماشین می تواند ۳۰۰ الی ۴۰۰ بسته در هر ساعت بسته بندی کند و این سرعت کار را بصورت قابل توجهی افزایش می دهد. جالب است.

بدانید که در انواع مختلف دستگاه بسته بندی آب  از تمامی قطعات و امکانات آن می توان به راحتی استفاده کرد و این یکی از مهم ترین موضوعاتی می باشد که آن را بسیار به صرفه و کارآمد می کند. دستگاه شرینگ به دو صورت کابینی و تونلی تولید و عرضه می شود. تفاوت آن ها برای شکل مخزن حرارت دهی آن ها و برخی دیگر تفاوت ها می باشد.

دستگاه شرینک اورلپ تونلی

 دستگاه پک تونلی ساختاری متفاوت با شرینک پک کابینی دارد و ویژگی ها و کاربرد های آن نیز طبیعتا یکسان نخواهد بود. در واقع دستگاه شیرینک آب معدنی بصورت تمام اتوماتیک تولید می شود. حرارت مورد نیاز آن برقی، گازی و دوگانه سوز می باشد. از دستگاه شرینک اورلپ تونلی بیشتر برای بسته بندی آب معدنی استفاده می شود و در این فرآیند بطری ها دوتایی و یا سه تایی کنار هم قرار می گیرند و بوسیله ی نایلون شرینک بسته بندی می شوند. این دستگاه تونل بزرگی دارد و می توان انواع سایز های بطری را در آن بسته بندی کرد.

مهم ترین بخشی که در دستگاه تونلی شرینک تونلی قرار دارد، تونل حرارتی است. در این قسمت کالا روی نوار نقاله تونلی حرارتی و یا قلب این بخش قرار می گیرد و بعد از بسته بندی از طرف دیگر دستگاه بیرون می آید. در  این روند بطری به داخل تونل دستگاه کشیده می شود و نایلون شکل بطری را به خود گرفته و گرمای موجود در تونل، که به کمک المنت های برقی داخل دستگاه  بوجود می آیند، دور بطری چسبیده می شوند. در آخر در انتهای محفظه تونل به کمک آب و یا چندین فن عملیات خنک کاری انجام شده و این کار به کیفیت بالای محصول نهایی کمک خواهد کرد.

 مزایای دستگاه شرینک اورلپ تونلی

این فیلم ها با ضخامت بالایی دارند که باعث می شود محصول نهایی از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار باشد. در واقع کیفیت که یکی از مولفه های اصلی صنعت به ویژه در امر بسته بندی به شمار می رود، با استفاده از این دستگاه ها به راحتی انجام می گیرد.

حرارتی که در قسمت پایینی و بالایی آن ایجاد می شود این اجازه را می دهد تا فیلم به راحتی فرم بگیرد.
این محصول به کمک برق سه فاز کار می کند که کارایی آن را تقویت کرده و می توان برای کار های مختلف از آن استفاده کرد. از دیگر مزایای آن می توان به عدم استفاده از کارتن، ایجاد پوشش ضد آب، جلوگیری از نفوذ غبار و ایجاد بسته بندی ای فوری و ارزان نیز اشاره کرد. همچنین برای کاهش مصرف انرژی می توان از نمونه های گازی و یا دوگانه سوز آن استفاده کرد.

دستگاه شرینک اورلپ کابینی

دستگاه بسته بندی آب بیشتر برای کارهایی طراحی شده است که در خانه و یا کارگاه های کوچک انجام می شوند و برای کارخانه جات و یا کار های عمده و با حجم بالا اصلا مناسب نمی باشد. دستگاه شرینک پک کابینی، با فیلم شرینک به خوبی کار می کند. این محصول در بسته بندی حالت دوخت چهار طرف دارد و میانه ی خیلی خوبی با بسته بندی پلاستیکی بصورت ال شکل، ندارد.

مزیت دستگاه شرینک اورلپ کابینی

دستگاه بسته بندی آب بیشتر برای کارهایی طراحی شده است که در خانه و یا کارگاه های کوچک انجام می شوند و برای کارخانه جات و یا کار های عمده و با حجم بالا اصلا مناسب نمی باشد. دستگاه شرینک اورلپ کابینی، با فیلم شرینک به خوبی کار می کند. این محصول در بسته بندی حالت دوخت چهار طرف دارد و میانه ی خیلی خوبی با بسته بندی پلاستیکی بصورت ال شکل، ندارد.

دستگاه شرینک اورلپ اتوماتیک

دستگاه شرینک اورلپ اتوماتیک ،برای بسته بندی محصولاتی با تعداد مشخص که با نظم خاصی در ردیف های دو یا سه تایی تعریف شده، تولید می شوند. بیشترین استفاده از آن در بسته بندی بطری ها و بویژه شرینک پک آب معدنی است.

بطور واضح تر می توان گفت دستگاه شیرینک آب معدنی یک خط تولید تکامل یافته جهت بسته بندی محصولات است که بدون دخالت نیروی انسانی و کاملا مکانیزه فعالیت می کند. این خود به بهداشت محصول کمک شایانی خواهد کرد. این دستگاه ظرفیت 15 دقیقه بسته بندی را دارد که در گرمای 300 درجه ی سانتی گرادی آن انجام خواهد شد.
دستگاه بسته بندی شرینک اورلپ اتوماتیک تونلی که پیش تر نیز به آن اشاره کردیم نوار نقاله ای دارد و این قطعه محصولات را ردیف می کند تا بسته بندی آن ها با دقت و نظم بالاتری انجام بگیرد. دستگاه ها می توانند بنا بر سفارش به گونه های گاز سوز، برقی و یا دوگانه سوز تولید شوند اما باید این موضوع را با توجه به محصول مورد نظر تعیین کنید. برای آب معدنی دستگاه برقی بهترین گزینه است چرا که در قسمت بالایی بطری ها کمی فضای خالی وجود دارد.برای فروش دستگاه شرینک اورلپ اتوماتیک می توانید از ما مشاوره دریافت کنید.

قطعات موجود در دستگاه شرینک اورلپ آب معدنی شامل نوار نقاله، رول باز کن، اینورتر، شماره زن و ردیف کن می باشند. تیغه هایی که برای دوخت فیلم شرینک در آن تعبیه شده اند بسیار مقاوم هستند همچنین روکش آن گرانیتی ساخته می شود تا بیشترین طول عمر ممکن را داشته باشد. این دستگاه چهار فن دارد که به بسته بندی و بالا رفتن کیفیت محصول خروجی کمک می کنند. بسیاری از تولید کنندگان و صنایع بزرگ برای بسته بندی محصولات خود از این دستگاه ها استفاده می کنند.

دستگاه شیرینک اورلپ کوچک

قیمت دستگاه شرینک اورلپ

دستگاه شرینک اورلپ کوچک با توجه به قیمت و هزینه به صرفه آن مناسب برای صنایع کوچک می باشد .این دستگاه در ابعاد بزرگ تر نیز تولید و عرضه می شود. شما میتوانید برای خرید آن با کارشناسان و متخصصین این حوزه مشورت نمایید.

ویژگی های دستگاه اتوماتیک شرینک آب معدنی 

این دستگاه ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را از انواع مختلف آن جدا می کند. این نوع تمام اتوماتیک بوده و بسته بندی هایی که دارد در برخی محصولات بصورت دسته دار انجام می شود و همین نکته جا به جایی آن ها را راحت تر می کند. همچنین اندازه های طول و عرض و ارتفاع آن با توجه به نوع محصول مورد نظر، قابل تغییر می باشد.

از دیگر مشخصات این دستگاه بسته بندی آب معدنی میتوان به داشتن موتور گیربکس دور متغیر و دو اینورتر اشاره کرد. طراحی بهینه ی المنت ها و نوار نقاله ای که در آن قرار دارد آن را برای استفاده از هر پلاستیک در هر ضخامتی مناسب می کند. این انعطاف پذیری ها برترین ویژگی ها آن می باشد. همچنین این محصول تا حد ممکن به صرفه بوده و هزینه ها را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. از مزیت های عملیاتی آن می توان به بهینه کردن مصرف انرژی و دقت و نظم بالا در بسته بندی اشاره کرد.

مزایای دستگاه شرینک پک آب معدنی

این دستگاه صنعت بسته بندی را دچار دگرگونی کرده است. از ویژگی ها و مزیت های بارز آن می توان به سرعت بسیار بالا در بسته بندی نسبت به سایر روش ها، قابلیت دیدن محصولی که در بسته بندی قرار دارد، پایین بودن هزینه ها، غیر قابل نفوذ بودن توسط گرد و غبار، انبار آسان و سریع، بسته بندی محکم، سرعت در جابجایی، نداشتن محدودیت در اندازه و ابعاد بسته بندی، چند بعدی بودن و بسته بندی حرفه ای و زیبا ی محصول اشاره کرد.

دستگاه شرینک پک آب معدنی نیمه اتوماتیک

سرعت این محصول با کمک اینورتر قابل تنظیم است. معولا برای بسته بندی محصولات با تعداد کم و متوسط از آن استفاده می شود. این دستگاه نیز دارای نوار نقاله است اما باید محصولات را بصورت دستی روی موار نقاله قرار دهید. سپس دستگاه محصولات را به سمت تیغه ی دوخت هدایت کرده و با فشار دادن شاسی برش فیلم انجام می شود. این دستگاه بسته بندی آب معدنی به کمک برق کار می کند و برق مصرفی آن سه فاز و 380 ولت می باشد.

فروش دستگاه شرینک پک  آب معدنی اتوماتیک

این محصول برای بسیاری از افراد کارایی فراوانی دارد و امروزه شرکت های زیادی در تولید آب معدنی با یکدیگر رقابت می کنند. این دستگاه می تواند سرعت تولید و همچنین کیفیت آن را به نحو قابل توجهی دگرگون سازد. برای خرید دستگاه شرینک اورلپ مورد نظر خود باید با توجه به نیاز، بودجه و کارکرد های دستگاه ها تصمیم گیری کنید. این مجموعه در زمینه تولید دستگاه باد کن پت نیز فعالیت دارد، کافیست با مشاورین ما تماس بگیرید. برزین صنعت به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید و صنعت خود را ارتقاء دهید.

خرید دستگاه شرینک اورلپ از شرکت معتبر

دستگاه شرینک اورلپ

یکی از مهم ترین مواردی که باید در هنگام خرید دستگاه بسته بندی بطری دقت کرد، پیدا کردن شرکت معتبر تولید کننده این دستگاه است. یکی از برترین شرکت های تولید کننده دستگاه بسته بندی آب معدنی و دیگر نوشیدنی های و مایعات شرکت صنعتی بزرین است که با سال ها سابقه درخشان توانسته است بهترین عملکرد را داشته باشد. لذا برای کسب اطلاعات درباره قیمت دستگاه شرینک کوچک، قیمت دستگاه شرینک اورلپ تونلی، قیمت شرینک اورلپ، قیمت دستگاه شیرینک اورلپ کابینی و دیگر ماشین آلات کافی است از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

قیمت دستگاه اتوماتیک شرینک اورلپ

با توجه به تغییرات و انواع گوناگونی از دستگاه که در بازار موجود است، نمی توان قیمت مشخصی تعیین کرد. ابتدا مارک و نوع محصول مشخص و سپس اطلاعات قیمت و تمامی ویژگی های دستگاه در اختیارتان قرار خواهد گرفت.جهت کسب اطلاع از قیمت دستگاه شرینک اورلپ آب معدنی و همچنین دستگاه تمام اتومات بادکن پت  کافیست تا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. هم چنین جهت اطلاع از قیمت دستگاه شیرینک اورلپ تمام اتوماتیک می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

دستگاه شرینک اورلپ تمام اتوماتیک چگونه کار میکند؟

در کارخانجات بزرگ و یا کارخانجاتی که تولید بالا و متعاقبا نیاز به دستگاه های بسته بندی با تیراژ بالا دارند. مکانیزه کردن و اتوماتیک کردن دستگاه ها بهترین راه برای رسیدن به مقصود است. دستگاه شرینک به دو نوع اصلی دستگاه شرینک پک اتوماتیک و دستگاه شرینک پک نیمه اتوماتیک تقسیم می شود که هر دو این ماشین ها جزو دستگاه شرینک پک تونلی به شمار می روند. در این ماشین قسمتی اصلی به نام کوره وجود دارد که می توان از مکانیسم حرارتی المنت یا گاز و یا ترکیبی از هر دو استفاده کرد.

شیرینگ اورلپ

مکانیسم حرارتی کوره این دستگاه به دو روش المنت میله ای و یا گاز شهری استفاده می کند که البته می توان هر دو روش را در این نوع دستگاه ها استفاده کرد.

دستگاه شرینک اورلپ تمام اتوماتیک بدون نیاز به شخصی برای تنظیم و مرتب کردن و فرستادن بسته ها به داخل کوره عمل می‌کند. در این دستگاه، نوار نقاله بسته ها را به قسمت جلوی تیغه دوخت منتقل می‌کند و سپس جک پارویی آنها را به داخل پرده شرینک می‌فرستد. تیغه دوخت و برش نیز به صورت اتوماتیک عملیات باز کردن رول، برش فیلم و دوخت مجدد آن را انجام می‌دهد. بسته ها پس از عبور از کوره شرینک، مدتی در انتهای کوره و در زیر فن خنک کننده مکث می‌کنند و سپس توسط نوار نقاله یا اپراتور بر روی پالت قرار می‌گیرند.

همچنین سیستم کنترل حرارت تونل تا ۳۵۰ درجه سانتیگراد استفاده می‌کند. برای به حداکثر رساندن بازدهی، از بهترین نوع المنت (در نوع برقی) استفاده می‌کند. همچنین، این سیستم دارای اینورتور است که برای تنظیم سرعت نوار نقاله استفاده می‌شود.

کدام دستگاه شرینک اورلپ برای کسب و کار شما مناسب است؟

برای تعیین دستگاه شرینک اورلپ مناسب برای کسب و کار شما، در ابتدا چندین سوال مهم باید مطرح شود:

  1. شکل، وزن و ابعاد محصول تولیدی شما چیست؟
  2. چه ظرفیتی برای خط تولید و بسته بندی در نظر گرفته شده است؟
  3. چند شیفت در روز در حال کار هستید؟
  4. آیا محدودیتی وجود دارد که باعث محدودیت در جانمایی ماشین آلات شود؟
  5. آیا محصول شما نیاز به شرایط خاصی دارد؟ برای مثال، آیا حساسیتی به حرکت و دما دارد؟
  6. آیا محصول شما باید در سریع‌ترین زمان ممکن پس از بسته‌بندی اولیه شرینک اورلپ شود؟ یا می‌تواند در محلی دپو شده و در زمان دیگری بسته‌بندی نهایی شود؟
  7. آیا محدودیتی وجود دارد که باعث محدودیت در مصرف برق یا گاز در منطقه شما شود؟

با پاسخ به این سوالات، ما می‌توانیم به شما دستگاه شرینک اورلپ را که مناسب برای کسب و کار شماست، توصیه کنیم.

قیمت دستگاه شرینک اورلپ

جمع بندی

با توجه به توضیحات و مشخصات فنی دستگاه شرینک اورلپ آب معدنی اتوماتیک، می توان نتیجه گیری کرد که این دستگاه با تکنولوژی های پیشرفته و قابلیت اتوماسیون کامل، بسته بندی آب معدنی را با سرعت و کیفیت بالا انجام می دهد. ویژگی های آن از جمله آسانی در کاربری، استفاده از تیغه های فیبر و سرامیک، قابلیت استفاده برای انواع فیلم های شیرینگ، وجود کنترل های ساده برای تنظیم زمان دوخت و برش و دمای شرینک، نشانگر لمسی PLC و استفاده از بهترین نوع المنت برای به حداکثر رساندن بازدهی، این دستگاه را به یک انتخاب مناسب برای کسب و کار در زمینه بسته بندی آب معدنی تبدیل می کند.

برزین صنعت با بهره گیری از متخصصان خبره و کارآزموده در زمینه بسته بندی و صنعت، به شما امکان می دهد تا در انتخاب و خرید دستگاه های بسته بندی مناسب برای کسب و کار خود تصمیم بهتری بگیرید. با مراجعه به این وبسایت، شما می توانید از نگاه متخصصانه و راهنمایی های حرفه ای این تیم استفاده کنید.

 

5/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

مطالب سایت

قالب سازی بطری پت چگونه است؟

قالب‌سازی بطری‌ پت (پلی‌اتیلن ترفتالات) یک فرآیند مهم در صنعت بسته‌بندی است که به منظور تولید بطری‌های شفاف و مقاوم برای نگهداری مایعات و…
قالب سازی بطری پت چگونه است؟
فهرست
.