دستگاه-تمام-اتوماتيک-بطرى-شوى،-پرکن-و-دربند-روتارى

معرفی دستگاه شستشوی بطری، پر کردن و در بندی آب معدنی

دستگاه شستشوی بطری آب معدنی به عنوان یکی از انواع دستگاه های تمام اتوماتیک در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه اما در نمونه های دیگری نیز طراحی و تولید گردیده است که از جمله آن ها می توان به دستگاه های نیمه اتوماتیک اشاره نمود.

عملکرد دستگاه های شستشو بطری، به شکل پمپاژ است. طراحی دقیق این دستگاه ها به گونه ای است که می توان شاهد بیشترین میزان ضدعفونی نیز به واسطه فعالیت آن ها بود.

به کار گیری دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک امروزه به یک امر فراگیر تبدیل شده است. این دستگاه ها می توانند از کارایی بسیار بالایی برخوردار باشند و همین امر عموما نتیجه ای سودآور را نیز به دنبال خواهد داشت.

شرکت دانش بنیان برزین صنعت به عنوان یکی از شرکت های بسیار حرفه ای در حوزه طراحی و ساخت انواع ماشین آلات تمام اتوماتیک شناخته می شود. شرکت برزین صنعت با توجه به حضور کارشناسان و مهندسین متخصص و کاردان بهترین شرایط را برای طراحی دستگاه های صنعتی فراهم نموده است. اگر قصد خرید دستگاه آب معدنی جهت راه اندازی کارخانه آب معدنی را دارید یکی از دستگاه مهم دستگاه شستشوی بطری می باشد.

عملکرد دستگاه شستشوی بطری آب معدنی

عملکرد دستگاه شستشوی بطری آب معدنی در نمونه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک متفاوت است. در دستگاه های شست و شوی نیمه اتوماتیک با فشار پدال دستگاه، باید شاهد انجام عملیات شست و شو بود. این در حالی است که در دستگاه های شست و شو تمام اتوماتیک، نیازی به حضور اپراتور در مراحل شست و شو نخواهد بود. در این دستگاه تنها هنگام قرارگیری بطری ها نیاز به حضور اپراتور احساس می گردد.

دستگاه های شستشو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشند. چرا که آب معدنی به طور کلی از جمله تولیداتی است که دارای شرایط ویژه ای بوده و تمامی فرآیند های تولید آن از اهمیت برخوردار می باشند.

دستگاه شستشو را باید به عنوان یکی از مهم ترین دستگاه های حوزه تولید آب معدنی معرفی نمود. طراحی و ساختار اصلی این دستگاه باید طبق مهم ترین الگوریتم ها صورت گرفته باشد. چرا که تنها در صورت شستشوی صحیح، بطری آب معدنی مجوز ورود به مرحله بعدی برای پُر شدن را دریافت خواهد کرد.

شرکت دانش بنیان برزین صنعت تولیدکننده اصلی دستگاه بادکن پت در ایران است. تولید این دستگاه با تکیه بر توان نیرو های داخلی، موجب ایجاد یک تحول عظیم در بازار های داخلی ایران شده است. چرا که خریداران دستگاه بادکن پت این فرصت را خواهند داشت تا نسبت به خرید مستقیم آن اقدام نموده و شاهد خدمات پس از فروش ویژه ای نیز باشند.

FILLING MACHINE

دستگاه تمام اتوماتیک بطری شوی، پرکن و دربند روتای تری بلوک

 

ویژگی های دستگاه شستشوی بطری آب معدنی

✔️ تمام اتوماتیک

✔️ قسمت های پرکن، شستشو و درب بندی روی یک شاسی

✔️ دارا بودن سیستمی کاملا کنترل شده

✔️ درب بندی اتوماتیک روی بطری

✔️ قطعات کاملا استاندارد بر اساس CE

✔️ تولید قطعات با استفاده از مواد اولیه بسیار درجه یک

✔️ مجهز به سنسور عیب یابی کاملا اتوماتیک

✔️ تنظیم خودکار مایع درون بطری

✔️ مجهز به سیستم دور الکترونیکی

دستگاه پر کردن آب معدنی

دستگاه پرکردن آب معدنی ( پُر کن آب معدنی ) در کنار دستگاه لیبل زن بطری از ضروری ترین دستگاه های اتوماتیک در بخش تولید آب معدنی به شمار می رود. به کار گیری دستگاه های اتوماتیک امروزه به ضرورتی انکار ناپذیر تبدیل گردیده است.

هر یک از این دستگاه های تمام اتوماتیک امکان افزایش تولیدات را فراهم خواهند نمود. امروزه هر یک از کارخانجات تولید آب معدنی با توجه به وجود ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار، امکان افزایش توان تولید را به بهترین شکل ممکن خواهند داشت.

به کارگیری دستگاه های پرکن چند منظوره یکی از بهترین فرصت هایی است که به واسطه آن می توان شاهد بیشترین بازخورد ها در حوزه تولید آب معدنی بود. این دستگاه تا آخرین مراحل ( مهر و موم ) مورد استفاده قرار می گیرند. اصلی ترین علت به کارگیری دستگاه های پرکردن آب معدنی در کارخانجات، جلوگیری از اتلاف انرژی و هزینه های جاری در این رابطه است.

دستگاه تمام اتوماتیک پرکن برزین صنعت

دستگاه درب بندی آب معدنی

دستگاه درب بندی آب معدنی که در سه نوع دستی، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید می گردد، یکی از کاربردی ترین ماشین آلات در حوزه خط تولید آب معدنی به شمار می رود. درب بندی آب معدنی به صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست، به طور حتم از بهترین روش ها به منظور جلوگیری از ورود هر گونه آلودگی در آب معدنی به شمار می رود.

خط تولید آب معدنی به طور ویژه یکی از خطوط متفاوت تولید محسوب می گردد. اهمیت ویژه این خط تولید به نوعی است که به کارگیری دستگاه های اتوماتیک در آن بیش از هر حوزه دیگری به چشم می خورد.

شرکت برزین اولین تولیدکننده اصلی دستگاه تمام اتومات بادکن پت و همچنین بطری پت در ایران، تولیدکننده انواع دستگاه های درجه یک مورد نیاز در خط تولید آب معدنی به شمار می رود.

معرفی کلیه خدمات پس از فروش شرکت برزین صنعت

شرکت برزین صنعت که از جمله اولین مجریان طراحی و تولید دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در ایران به شمار می رود، کلیه خدمات پس از فروش مورد نیاز مشتریان را نیز ارائه م نماید.

صفر تا صد طراحی و تولید دستگاه بادکن پت در برزین صنعت، موجب شده تا این دستگاه اتوماتیک با کارایی بسیار ویژه ای در اختیار متقاضیان قرار گیرد. خدمات پس از فروش این دستگاه در شرکت برزین صنعت، شامل تمامی موارد ذیل می گردد.

✔️ بررسی محل نصب دستگاه و ارائه مشاوره های لازم برای انتخاب بهترین نقطه

✔️ تحویل دهی دستگاه پس از نصب به مشتری

✔️ ارائه کلیه خدمات مرتبط با بررسی فنی و یا تعمیر دستگاه

✔️ ارائه آموزش های لازم به منظور نگهداری صحیح از دستگاه

✔️ انجام بازرسی ها و بررسی های فنی به صورت دوره ای و دقیق

✔️ فراهم نمودن بهترین موقعیت ها برای دریافت اطلاعات و برخی نکات فنی با کارشناسان

قیمت دستگاه پرکردن آب معدنی

قیمت دستگاه پرکردن آب معدنی بر اساس مولفه های مختلفی تعیین می گردد که از جمله این مولفه ها می توان به ظرفیت تولید و میزان بسته بندی آب معدنی توسط آن در هر ساعت اشاره نمود.

دریافت مشاوره های لازم برای خرید دستگاه شستشوی بطری آب معدنی چند منظوره توسط کارشناسان برزین صنعت به صورت کاملا تخصصی امکان پذیر گردیده است. اطلاع از آخرین قیمت دستگاه برای خریداران در این ارتباط، به ساده ترین شکل ممکن میسر خواهد گردید.

شرکت دانش بنیان برزین صنعت از جمله طراحان و تولیدکنندگان اصلی دستگاه شستشو و پرکردن آب معدنی در ایران به شمار می رود. داشتن تجربیاتی حرفه ای در حوزه تولید از یک سو و وجود بهترین بستر ها برای عرضه مستقیم دستگاه های صنعتی از سوی دیگر، برزین صنعت را به یکی از کاراترین حوزه های تولیدی در کشور بدل نموده است.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

مطالب سایت

قالب سازی بطری پت چگونه است؟

قالب‌سازی بطری‌ پت (پلی‌اتیلن ترفتالات) یک فرآیند مهم در صنعت بسته‌بندی است که به منظور تولید بطری‌های شفاف و مقاوم برای نگهداری مایعات و…
قالب سازی بطری پت چگونه است؟
فهرست
.