مراحل تولید و بسته بندی آب معدنی

تولید و بسته بندی آب معدنی نیازمند داشتن تجهیزات مختلف و بروز می باشد که این پروسه رو به صورت تمام اتوماتیک انجام دهد، بسته بندی آب معدنی یکی از مراحل اصلی خط تولید این محصول است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. بسته بندی آخرین مرحله از خط تولید آب معدنی است و عموما با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک صورت می گیرد. یکی از مهم ترین موضوعاتی که می توان به آن اشاره نمود، امکان عدم حضور نیرو های انسانی در مراحل و خط تولید آب معدنی است.

بالا بردن کیفیت نهایی کار به واسطه حذف نیرو های انسانی و عملکرد ویژه انواع دستگاه های تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک قطعا بسیار مشهود خواهد بود. شرکت دانش بنیان برزین صنعت را میتوان به عنوان اولین مرکز سازنده دستگاه بادکن پت در کشور معرفی نمود. طراحی و تولید انواع دستگاه های تمام اتوماتیک خط تولید آب معدنی و بسته بندی در شرکت دانش بنیان برزین بر اساس متد های روز جهان انجام می گیرد.

یکی از دستگاه های تولید شده در شرکت برزین، دستگاه تمام اتوماتیک بادکن بطری پت است که ظرفیت تولید 14000 هزار بطری آب معدنی در روز را داراست. این دستگاه به عنوان یکی از کاربردی ترین دستگاه های حال حاضر در تمامی خطوط تولید آب معدنی شناخته می شود.

خط تولید و بسته بندی آب معدنی

✔️ در خط تولید و بسته بندی آب معدنی پس از طی شدن مراحل اولیه سالم سازی و آماده سازی آب معدنی، نوبت به مرحله بسته بندی خواهد رسید. در این مرحله بطری های استریل شده در یک خط با ضریب 3*2 قرار داده می شوند.

✔️ بدین معنا که بطری ها در دو ردیف و هر ردیف 3 عدد بسته بندی خواهند شد. یکی از نکات مهمی که می توان به آن اشاره نمود، یکسان بودن مکانیسم و عملکرد دستگاه های بسته بندی اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک است.

✔️ در آخرین مرحله فیلم شرینک بسته بندی نهایی را انجام خواهد داد. خط تولید آب معدنی به عنوان یکی از خطوط بسیار سودآور شناخته می شود و به همین علت مورد توجه بسیاری از تولیدکنندگان قرار گرفته است.

✔️ فیلم شرینک که از جنس پلاستیک می باشد، به طور معمول 10 درصد بزرگ تر از ظرف مورد نظر برای بسته بندی انتخاب می شود. فیلم شرینک به صورت تیوپ مانند درآمده و با مکانیزمی معین فرآیند بسته بندی آب معدنی را انجام می دهد.

شرکت دانش بنیان برزین با تکیه بر توان نیرو های داخلی و به کارگیری جدید ترین متد ها در طراحی و تولید دستگاه های اتوماتیک، امروزه توانسته تا جایگاهی بسیار ویژه را در کشور از آن خود نماید. دستگاه شیرینگ پک آب معدنی که از جمله دستگاه های طراحی شده در شرکت دانش بنیان برزین به شمار می رود. دارای انواع اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک می باشد. که هر یک دارای عملکردی کاملا ویژه و متفاوت می باشند.

آخرین مرحله بسته بندی آب معدنی

آخرین مرحله از بسته بندی آب معدنی توسط دستگاه های اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک شیرینگ پک انجام می گیرد. این دستگاه را باید از جمله کاربردی ترین دستگاه های مورد استفاده در خطوط تولید آب معدنی به واسطه مزایا گسترده آن به شمار آورد.

افزایش سرعت کار در خطوط بسته بندی آب معدنی با به کارگیری دستگاه های شرینک پک از جمله پارامتر های مهمی است که می توان شاهد آن بود. این دستگاه 400 بسته آب معدنی را در هر ساعت بسته بندی می نماید و همین موضوع یکی از مهم ترین نکاتی است که قطعا موجب شگفت زدگی تولیدکنندگان می گردد.

افزایش سرعت کار در بسته بندی با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک علاوه بر کاهش هزینه های اولیه، موجب سودآوری بسیار چشمگیری نیز خواهد شد. شرکت دانش بنیان برزین از جمله شرکت های فعال در ایران می باشد که همواره دستگاه هایی کاملا کاربردی را طراحی و تولید می نماید.

مشخصات آب معدنی سالم چیست ؟

بسته بندی آب معدنی تنها آخرین مرحله از خط تولید این محصول به شمار می رود. اما برای انتخاب یک آب معدنی سالم و باکیفیت باید مشخصه های مهمی توجه نمود، مشخصه هایی که تمیز دهنده یک محصول باکیفیت از محصول بی کیفیت خواهند بود.

✔️ نوشیدن آب معدنی باعث افزایش متابولیسم در بدن می شود.

✔️ آب معدنی طبیعی افزایش دهنده پتاسیم در مغز خواهد بود.

✔️ آب معدنی منبع طبیعی منیزیم است.

✔️ نوشیدن آب معدنی طبیعی باعث کاهش کالری در بدن می گردد.

✔️ آب معدنی دارای مقادیر قابل توجهی مواد معدنی است.

✔️ آب معدنی سالم و گوارا بهبود دهنده و درمان کننده مشکلات مفاصل است.

اما تمامی نکات یاد شده در گرو بسته بندی آب معدنی به صورت اصولی و بهداشتی است. مجزا بودن خطوط تولید و بسته بندی آب معدنی در کارخانجات از اولویت های بسیار مهمی است که مورد توجه تولیدکنندگان قرار می گیرد.

حداکثر ph مجاز در آب معدنی 9 است. بنابراین افزودن هرگونه ماده ای اعم از شیرین کننده ها، انواع ترکیبات گازی و … به بطری های آب معدنی موجب کاهش کیفیت آن از یک سو و غیر بهداشتی شدن آن از سویی دیگر خواهد شد.

هزینه راه اندازی خط تولید آب معدنی

 یکی از مراحل اصلی خط تولید بسته بندی آب معدنی که در واقع آخرین مرحله از خط تولید آب معدنی می باشد،با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک صورت می گیرد. هزینه راه اندازی خط تولید آب معدنی به عوامل مختلفی بستگی دارد، شما عزیزان که خواهان ایجاد خط تولید آب معدنی هستید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه ما تماس بگیرید.

برزین صنعت

شرکت دانش بنیان برزین صنعت تولید کننده دستگاه های متعددی است که هر یک دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند. دستگاه هایی که در خطوط تولید آب معدنی به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرند.

به کارگیری دستگاه های اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک در خطوط تولید و کارخانجات تولید آب معدنی یک فرصت برای حضور در محور های رقابتی است. این دستگاه ها می توانند نقشی کاملا کلیدی در افزایش توان تولید و کاهش هزینه های جاری برای تولیدکنندگان داشته باشند.

یکی دیگر از موضوعاتی که باید به آن اشاره نمود، کاهش ریسک و مشکلات احتمالی در خطوط تولید با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک است. دستگاه تمام اتومات بادکن پت در ایران بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

این دستگاه با ظرفیت تولید 14000 هزار بطری آب معدنی در ساعت، قطعا یکی از مهم ترین دستگاه های مورد نیاز در تمامی خطوط تولید شناخته می شود. امکان ارتباط با کارشناسان شرکت دانش بنیان برزین به منظور اطلاع از شرایط بسته بندی آب معدنی بدون محدودیت فراهم خواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

مطالب سایت

قالب سازی بطری پت چگونه است؟

قالب‌سازی بطری‌ پت (پلی‌اتیلن ترفتالات) یک فرآیند مهم در صنعت بسته‌بندی است که به منظور تولید بطری‌های شفاف و مقاوم برای نگهداری مایعات و…
قالب سازی بطری پت چگونه است؟
فهرست
.