قالب-پریفرم

قالب های پریفرم

قالب پریفرم چیست ؟

قالب پریفرم یک قطعه واسطه ای برای تبدیل انواع پت به بطری است. این قالب با توجه به ظاهر بسیار منحصر به فرد و متفاوت، همواره دارای کاربرد های گوناگونی است. سطح قالب شفاف و هموار بوده و این عامل موجب به کارگیری آن در فرآیند های مختلف تولیدی می گردد.

انتخاب پریفرم مناسب از جمله عوامل بسیار تاثیرگذار در تعیین کیفیت پت به شمار می رود. از سویی دیگر باید به این موضوع اشاره نمود که کیفیت و هر یک از ویژگی های پت، به صورت مستقیم با قالب انتخاب شده در فرآیند های تولیدی، ارتباط خواهد داشت.

شرکت دانش بنیان برزین صنعت کوشا از جمله حوزه های پیشرو در طراحی و ساخت انواع دستگاه های صنعتی و  خط تولید آب معدنی به شمار می رود. تولید دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ، دستگاه بطری پلاستیکی با کارایی بسیار ویژه در شرکت برزین از جمله موضوعاتی است که می توان به آن اشاره نمود.

ساخت قالب پریفرم

 قالب پریفرم هم چون یک قطعه با ظاهری شبیه به لوله آزمایشگاهی است که در واقع تفاوت های بسیار زیادی با این نوع از لوله ها نیز دارد. این قالب شکنندگی مشابه با لوله های آزمایشگاهی را نخواهد داشت و در نتیجه استفاده متعدد آن همواره به عنوان یک گزینه کاملا بدون ریسک شناخته می شود.

در تولید انواع پریفرم، نوع قالب و وزن آن به عنوان مهم ترین شاخصه های تعیین کننده نوع بطری شناخته می شوند. ساخت انواع بطری های بسته بندی در صنایع بهداشتی، غذایی و هم چنین آرایشی با توجه به امتیاز های گسترده صورت می گیرد.

مهم ترین مزایا قالب پریفرم در فرآیند تولید انواع بطری بسته بندی

تولیدکننده قالب پریفرم با در نظر داشتن کلیه مزایا PET به عنوان ماده اولیه در ساخت انواع بطری های پلاستیکی، به کارگیری آن در فرآیند های تولیدی را به عنوان اولویت اصلی قرار داده است.

تبدیل گرانول پلی اتیلن ترفتالات (PET) در فرآیند های تولیدی به انواع بطری با استفاده پریفرم به عنوان یکی از قطعات کاملا کاربردی، تاثیرگذاری ویژه ای در کاهش هزینه نهایی تبدیل و هم چنین موضوعات مشابه دیگر از جمله افزایش بازخورد های اقتصادی خواهد داشت.

مهم ترین مزایا PET عبارت اند از :

  • استحکام بسیار بالا
  • هزینه های تمام شده کاملا رقابتی
  • جذب حداقلی عطر
  • ماندگاری و دوام طولانی
  • وزن بسیار سبک
  • شفافیت زیاد
  • دسترسی آسان و سریع
  • ظاهری زیبا

سازنده قالب پریفرم

شرکت برزین صنعت کوشا (شرکت دانش بنیان) در کشور به عنوان یکی از تولیدکنندگان قالب های پریفرم در واقع سازنده انواع قالب ها پریفرم شناخته می شود. سازنده این قالب با در نظر داشتن کارایی گسترده این قطعه از یک سو و هم چنین صرفه اقتصادی آن از سویی دیگر، استفاده از آن برای تولید انواع بطری را در اولویت های اصلی قرار داده است.

فرآیند قالب گیری پریفرم پت با توجه به طرح و نوع مورد توجه مصرف کنندگان انجام می گیرد. بطری پت دارای تنوع گسترده مصرفی است که از جمله آن می توان به صنایع آرایشی، بهداشتی، دارویی و همینطور غذایی اشاره نمود. خط تولید پریفرم پت توسط شرکت برزین صنعت کوشا یکی از فعال ترین خط تولید ها در این زمینه می باشد.

طراحی قالب پریفرم

طراحی این قالب از جمله حساس ترین و پیچیده ترین موضوعات در حوزه تولید بطری های مورد نیاز در صنایع مختلف به شمار می آید. در طراحی پریفرم نکات مهمی مورد توجه قرار می گیرد که از جمله اصلی ترین آن ها می توان به سازگاری با محیط زیست اشاره نمود.

در تولید بطری های PET هم چون سایر صنایع مرسوم، الگوریتم ها و محاسبات ریاضی مدنظر قرار نمی گیرد. همین امر سختی مراحل تولید این نوع از بطری را بیش از پیش نموده است. از سویی دیگر توجه به منافع اقتصادی و در نظر گرفتن بازخورد های زیست محیطی، از دیگر مواردی است که می توان به آن در فرآیند تولید PET اشاره نمود.

از جمله ایده پردازی های مهمی که در این صنعت طی سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است، تبدیل NORMAL NECK به SHORT NECK می باشد. این تغییر در نوع خود موجب کاهش وزن نهایی بطری و در نتیجه سهولت مصرف آن خواهد شد.

انواع قالب پریفرم

تولید قالب پریفرم از جمله اولویت های بسیار مهمی است که در صنایع مختلف به آن پرداخته می شود. اولویت موثر و سودآوری که مزایا متعددی را نیز به همراه خواهد داشت. از جمله اصلی ترین این مزایا می توان به مواردی هم چون انعطاف پذیری بالا، سازگاری با محیط زیست و هم چنین کاهش هزینه های جانبی در تولید اشاره نمود.

پریفرم پت در نوع خود به عنوان یک واسطه در تولید شناخته می شود. واسطه ای که تعدد و تنوع کارایی آن مورد توجه بسیاری از تولیدکنندگان قرار گرفته است. تولید گسترده انواع بطری های باکیفیت، متنوع، استاندارد و مقاوم با استفاده از این واسطه، نکته ای کلیدی است که باید به آن اشاره نمود.

از انواع قالب پریفرم، می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

  • قالب پریفرم جار
  • قالب پریفرم صادراتی
  • قالب پریفرم دهانه 18
  • پریفرم دهانه 20
  • قالب پریفرم دهانه 28
  • قالب پریفرم دهانه 30
  • فالب پریفرم دهانه 45
  • قالب پریفرم ادویه
  • قالب پریفرم دهانه مایع دستشویی

شرکت دانش بنیان برزین صنعت کوشا، سازنده انواع قالب پریفرم با کیفیت درجه یک در ایران است. در خلل فرآیند قالبگیری بادی به صورت کششی با استفاده از پریفرم، هیچ محدودیتی در طراحی بطری های پلاستیکی مورد توجه مصرف کنندگان و متقاضیان وجود نخواهد داشت.

از جمله موضوعات مهمی که در تقسیم بندی پریفرم پت باید به آن اشاره نمود، تقسیم بندی این واسطه بر اساس دهانه می باشد. این نوع از تقسیم بندی کامل ترین موضوعی است که می توان بر اساس ارزیابی آن، به یک جمع بندی نهایی دست یافت.

قیمت قالب پریفرم

این قالب ها به دلیل اینکه انوا مختلفی دارد و با توجه به اندازه آن و دهانه آن هزینه متفاوتی خواهید داشت، جهت کسب اطلاع از قیمت ها می توانید با شرکت برزین صنعت کوشا تماس بگیرید.

 شرکت برزین صنعت کوشا

شرکت برزین صنعت کوشا از جمله تولیدکنندگان برتر انواع دستگاه های صنعتی اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و همچنین تولیدکننده قالب پریفرم در ایران به شمار می رود. این شرکت اصلی ترین سازنده دستگاه های تمام اتوماتیک بادکن پت در ایران نیز است.

طراحی تخصصی و همه جانبه دستگاه بادکن پت موجب شده تا نه تنها به منظور تامین بازار های داخلی، بلکه در حوزه صادرات این دستگاه از طریق شرکت برزین نیز بتوان شاهد نتایجی چشم گیر و مورد توجه بود.

شرکت برزین در حوزه ارائه مشاوره های تخصصی به منظور طراحی و ساخت تمامی دستگاه های اتوماتیک بادکن نیز فعالیت می نماید. نه تنها محور طراحی، بلکه راه اندازی و نصب هر یک از دستگاه های بطری (PET) ، کمپرسور ، چیلر ، درایر ، بوستر توسط این مجموعه انجام می گیرد.

برزین صنعت ارائه دهنده حرفه ایی ساخت انواع قالب بطری

مراحل قالبگیری پریفرم به ترتیب:

۱) بسته شدن قالب پریفرم

۲) عمل تزریق قالب پریفرم

۳) نگهداری فشار قالب پریفرم

۴) تغذیه مواد قالب پریفرم

۵) خنک کاری قطعه در قالب

۶)باز شدن قالب پریفرم

ودر نهایت خروج پران از درون قالب پریفرم …

شرکت دانش بنیان برزین صنعت تولید کننده دستگاه های بادکن بطری های پت، برزین صنعت با ارائه با کیفیت ترین و پیشرفته ترین قالب های پریفرم در کویته های مختلف از 2 تا 10کویته با سایز های متفاوت ،کیفیت عالی بطری های تولیدی را برای شما مشتریان تضمین می کند.

ویژگی های قالب های ساخت شرکت برزین صنعت:

✔️ قالبهای پریفرم بادوام و دارای استیل عالی و ممتاز

✔️ قالب های پریفرم ساخته شده از قالب میانی و طراحی جدید بدنه قالب پریفرم

✔️ طراحی استاندارد قطعات مختلف قالب پریفرم

✔️ تولید استاندارد قطعات مختلف قالب پریفرم

✔️ استفاده از ماشین آلات پیشرفته جهت بارگیری قالب های پریفرم

✔️ سیستم سنجش یکپارچه در قالب پریفرم

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

مطالب سایت

قالب سازی بطری پت چگونه است؟

قالب‌سازی بطری‌ پت (پلی‌اتیلن ترفتالات) یک فرآیند مهم در صنعت بسته‌بندی است که به منظور تولید بطری‌های شفاف و مقاوم برای نگهداری مایعات و…
قالب سازی بطری پت چگونه است؟
فهرست
.