خرید دستگاه بطری ساز

ساخت بطری های پلاستیکی برای انواع نوشیدنی ها، توسط بطری های پت انجام می شود. این بطری ها هم توسط دستگاه بطری ساز، تولید می شوند. یکی از دستگاه های اصلی برای تولید این نوع پلاستیکی ها، دستگاه باد کن پت می باشد. شرکت دانش بنیان برزین صنعت از بزرگترین و تخصصی ترین شرکت ها در زمینه فروش و خرید دستگاه بطری ساز می باشد.

بطری های پلاستیکی به دو دسته پلی اتیلن و پت تقسیم بندی می شوند. پلی اتیلن ها برای تهیه بطری های پلاستیکی در قسمت تولید مواد شیمیایی و بسته بندی بسیار کاربرد دارند.

نوع دیگر از این بطری ها پت نامیده می شود. این نوع بطری ها برای تولید و بسته بندی انواع نوشیدنی ها (آب، دوغ، نوشابه، و غیره) استفاده می شود. تولید پلاستیک پت توسط دستگاه بطری ساز دارای چندین مرحله می باشد که هر دستگاه قسمتی از کار را انجام میدهند.

بطری های پت ساخته شده برای بطری های نوشابه و آب معدنی متفاوت از یکدیگر می باشند و فرق بین آنها در گازبند درپوش می باشد. این دستگاه یکی از اصلی ترین دستگاه برای تولید و ساخت بطری پت می باشد. از دیگر اجزای اساسی برای تولید میتوان به دستگاه تزریق پلاستیک درب بطری به همراه قالب و دستگاه تزریق پریفرم اشاره کرد.

از عوامل مهم در ویژگی کیفیت یک بطری قالب ساز ها می باشند. عامل اصلی برای ساخت پلاستیک، دستگاه بادکن پلاستیک می باشد. این دستگاه کاربرهای بسیار فراوانی دارد به خصوص در صنعت غذایی و دارویی.

شرکت دانش بنیان برزین صنعت، به عنوان یک تولید کننده، مخترع، طراح و اولین سازنده دستگاه باد کن پت تمام اتوماتیک با ظرفیت  14000 بطری، یکی از پیشگامان این صنعت در سطح کشور و بین المللی می باشد.

خرید دستگاه بطری ساز

برای خرید دستگاه بطری ساز  و همچنین خرید دستگاه آب معدنی بهتر است که از یک شرکت معتبر اقدام کنید. شرکت دانش بنیان برزین صنعت با ارائه دستگاه تمام اتوماتیک مدل اپتیما، یک انقلاب صنعتی در زمینه تولید بطری های پت ایجاد کرده است. با توجه به کارایی و قدرت بالای این دستگاه، به جرات میتوان گفت یکی از دستگاه های بینظیر در زمینه تولید بطری پت می باشد. در ادامه به برخی از ویژگی های این دستگاه اشاره خواهیم کرد.

ویژگی های دستگاه بطری ساز شرکت دانش بنیان برزین صنعت 

  • سیستم هوشمند جداسازی بطری های معیوب و پریفرم
  •  سیستم backlash قالب
  •  سیستم ذخیره انرژی
  •  سیستم air recovery
  • سرعت بالای تعویض قالب
  •  سیستم باز و بسته شدن قالب به صورت toggle
  • فول سرور 6 محور
  •  تمام اتوماتیک
  • جنس قالب ها از آلومینیوم آلیاژی

سیستم بطری گیری به صورت خطی

این دستگاه، طی چند مرحله مواد پت را به بطری تبدیل میکند. در قسمت اول، قالب گیری و تزریق پلاستیک انجام می شود که به این مرحله پریفرم گفته می شود.

سپس در ادامه، این دستگاه های بطری ساز، پریفرم ها را باد کرده و تبدیل به بطری با سایز و اندازه مورد نظر میکند. این دستگاه دارای یک سیستم کاملا اتوماتیک به لحاظ preform handing و بطری می باشد.

یکی از ویژگی های این دستگاه، خارج کردن بطری های معیوب به صورت اتوماتیک از خط تولید آب معدنی می باشد و سپس فرایند بطری گیری توسط سیستم کنترل بطری به صورت خطی وارد خطوط دیگر می شود. بدنه دستگاه از ورق آهن می باشد و توسط رنگ استاتیک کوره ای پوشش داده شده است.

بطری های تولید شده توسط این دستگاه دارای سایز دهانه 28 الی 38 می باشد. قطعات پنوماتیک این دستگاه از نوع فستو آلمان و قطعات الکترونیکی از نوع امرون ژاپن می باشد. در قسمت قطعات داخلی هم قسمت های مکانیکی از جنس استیل و فولاد و تمامی موتورها و گیربکس ها از نوع مرغوب می باشد.

خرید و راه اندازی دستگاه بطری ساز

 

برای خرید دستگاه باد کن پت، کافی است با شماره های شرکت تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن کارشناسان با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهند.

بعد از کارشناسی و مشاوره، و انتخاب دستگاه، نصاب های متخصص برای نصب و راه اندازی دستگاه، در محل مورد نظر اعزام می شوند. تمامی دستگاه های دارای 18 ماه گارانتی و 15 سال گارانتی می باشند که یکی از امتیاز های مثبت برای این شرکت محسوب می شود.

قیمت دستگاه بطری ساز

برای استعلام قیمت، با شماره های درج شده در سایت شرکت میتوانید تماس بگیرید و علاوه بر دریافت کاتالوگ محصولات، قیمت محصولات دیگر مانند دستگاه لیبل زن بطری را نیز استعلام بگیرید. شماره های شرکت دارای 8 خط می باشد که آماده پاسخگویی به مشتریان عزیز می باشد.

هزینه خرید دستگاه بطری ساز

با توجه به هزینه بالا برای ساخت این دستگاه و با توجه به بومی سازی این محصول و در نظر گرفتن قدرت خرید مشتری، شرکت برزین صنعت همواره سعی کرده است که تمامی جوانب هزینه ها را مد نظر داشته باشد.

شرکت دانش بنیان برزین صنعت با گواهی اختراع از قوه قضاییه و تاییدیه وزارت علوم و تحقیقات توانسته است، با ارائه دستگاه بطری ساز تمام اتوماتیک، با قدرت تولید بطری به تعداد چهارده هزار، دوازده هزار و نه هزار بطری در ساعت را اعتماد مشتریان را جلب نماید.

این شرکت با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه تولید و ارائه خدمات پس از فروش و همچنین موفق به دریافت گواهینامه ISO1002، ISO14001، ISO18001، و ISO9001 شده است.

شرکت دانش بنیان برزین صنعت با کادری مجرب و تخصصی در زمینه فروش ماشین آلات صنعتی و تولید کننده دستگاه های اب معدنی و ارائه مشاوره، خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی، توانسته است علاوه بر بازار داخلی، بازارهای جهانی را هم تحت پوشش خود قرار دهد.

4.5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

مطالب سایت

قالب سازی بطری پت چگونه است؟

قالب‌سازی بطری‌ پت (پلی‌اتیلن ترفتالات) یک فرآیند مهم در صنعت بسته‌بندی است که به منظور تولید بطری‌های شفاف و مقاوم برای نگهداری مایعات و…
قالب سازی بطری پت چگونه است؟
فهرست
.