انعطاف پذیری بالای بطری با بسته بندی پت

بطری های PET طول عمر مفید شیر را افزایش داده و انعطاف پذیری بیشتری را به صنعت بسته بندی لبنیات رائه میکنند بسته بندی از جنس پلی اتیلن یا HDPE سال های زیادی بعنوان انتخاب برتر در بسته بندی شیر مطرح بوده اند .

در مقایسه با رقبای پیشین خود که شیشه های شفاف بود این مواد از عملکرد موفقیت آمیزتری در بازارمصرف برخوردار بوده اند. ناپایداری ویتامین های موجود در شیر درخلال فراوری و انبارداری میتواند باعث کاهش کیفیت و ارزش تغذیه ای شود و نور میتواند به روش اکسیداسیون باعث از بین رفتن این ویتامین ها شود.

با توجه به اینکه وینامین های B6 وB12 در رشد و عملکرد صحیح بدن ضروری هستند PET امروزه گزینه مناسبی بعنوان محافظ در برابر نورخورشید عرضه میکند. باوجود این امکانات ،بسته بندی پت PET گزینه مناسبی برای انواع شیر با ماندگاری بیش از 9 ماه میباشد.

هدف GEA PROCOMAC ازتوسعه و تولید این محصول به این دلیل بود که به بازار نشان دهد میتوان بالاترین سطح استاندارد تمیزی و بهداشت را دربسته بندی ارائه داد که توان 99.5درصد محافظت دربرابر طیف نوری قابل رویت را ارائه دهد. این محصول با محافظت کامل دربرابرنورو انعطاف پذیری بسته بندی PET، هم سبک میباشد و همچنین قابلیت بازیافت PET برای استفاده مجدد دربسته بندی را به صنایع استفاده کننده ارائه کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

مطالب سایت

قالب سازی بطری پت چگونه است؟

قالب‌سازی بطری‌ پت (پلی‌اتیلن ترفتالات) یک فرآیند مهم در صنعت بسته‌بندی است که به منظور تولید بطری‌های شفاف و مقاوم برای نگهداری مایعات و…
قالب سازی بطری پت چگونه است؟
فهرست
.